якщо "Молодість" – це молодіжний фестиваль то я – Дєд Мазай. небагато можна очікувати від організаторів, що верзуть таку нісенітницю. фестивалів можна заснувати хоч десять, але краще звичайно один. хороший. сумніваюсь, що схочу піти(
Дуже гарний огляд, – закортіло подивитися скоріше. Дякую!
Ага, да, трон було відмальовано. Тільки блін класичним методом анімації, а комп'ютерної анімації майже не було використано. Перший фільм з повномаштабною тривимірною графікою - Blade Runner.
Мені видається цей фільм більш ніж своєрідний. Попри деяку авторську зацикленість він здатен розширяти нашу уяву про можливості кіно.
не бачила цього фільму, треба переглянути
як зрозуміла з рецензії, фільм своєрідний і вартий уваги
не бачила цього фільму, треба переглянути
як зрозуміла з рецензії, фільм своєрідний і вартий уваги
Ознайомитися з фільмом можна, наприклад, тут:
http://filestore.com.ua/?d=259 477421
Фільм португальською, саби російською
http://filestore.com.ua/?d=21A B0D8D1
Рецензія написана класно. Наскільки влучно - не знаю, бо фільм не бачив.
Приколола назва - нагадала чапаєвське: "Гдє должен бить командір?"))
Че Гевара...
Ним захоплюється Марадонна та Кустуріца.
Його ідеї та прагнення втілив в життя Фідель. У Марадонни на плечі є тату Фіделя. А Кустуріца каже, що Фідель - його герой та найкрутіший політик на Землі.
Дебіли. Сраний анти-глобаліст Кустуріца, який живе, чомусь, не в селі під Косово, а в Нью-Йорку, на Манхетені, не розуміє, що за Фіделя він би сидів у в*язниці, а його доньку та дружину по черзі гвалтували б агенти спецслужб. Він має дякувати можливості знімати те, що хоче та свободі слова, в тому числі, ненависній йому Америці...
Що Че Гевара зробив для Аргентини? Давайте на хвилинку уявимо, що ми можемо вирізати з карти світу Аргентину, Кубу та викинути з історії Фіделя та Че Гевару. Що зміниться, окрім кубинських сигар та аргентинського футболу? НІЧОГО! А тепер давай виріжемо з карти світу Америку, яку там старанно Кустріца, Марадонна, Че Гевара, Уго Чавес та Фідель обсирають. Що знміниться? ВСЕ!
Ернесто Че із тих мрійників Бертолуччі, пост-хіппі, які змогли запалити серця мільонів жагою змін, жагою тотальної "свододи пролетаріату". Але є одне але.
Видатний економіст Фрідріх фон Хаяк у своїй книзі «Дорога до рабства» писав, приблизно, так – «Припустимо, що комуністи виходили із щирих бажань. Вони дійсно бажали добра людям, вони дійсно боролись за мрію, вони дійсно хотіли відновити справедливість, вони дійсно були добрі, вони дійсно мали серця сповнені любові, відваги, честі та справедливості. І тепер я в своїй книзі доведу, що чим більш щирі та чесні були переконання та дії у комуністів, тим більш катастрофічними були наслідки їх діянь» І він довів це. Сухою математикою, теорією множин.
Потім великий математик Рос Ешбі підсумувавши перші закони термодинаміки та гіпотези про ентропію довів свій закон, закон різноманітності Роса Ешбі –
Керівник зможе керувати об*єктом лище в двох випадках –
1. Керівник таким самим різноманітним, складним як і об*єкт керування
2. Керівник має спростити об*єкт керування
Наприклад, це закон пояснює такий відомий парадокс – що керувати космічним кораблем простіше ніж несправною доменною пічкою.
І він також написав книгу, де переніс цей фундаментальний закон кібернетики та теорії керування на біологічні, генетичні та соціальні системи.
Іншими словами, ні комуністи, ні нацисти, ні Франко, ні Путін, ні Фідель, Ні ЧЕ Гевара не могли стати такими «складними» як і суспільство, вон не могли фізично відстежити весь вир думок\емоцій\ротацій та всього іншого, що виражає суспільство і тому вони всі діяли за принципом який дуже гарно проілюстрував римський імператор в одній притчі –
Одного разу до римського імператора приїхав намісник його із далекої провінції і запитав у нього – ти такий розумний, пишеш книги, філософські транктиати, керуєш цілою імперією, але скажи, в чому секрет, як ти справляєшся з керуванням? На це імператор мовчки показав рукою на доріжку в саду, запрошуючи прогулятись. Вони йшли мовчки, лише імператор час від часу зупинявся та мечем зрізав ті травинки, які були більш високими ніж решта. Намісник все зрозумів без слів.
Дивився першу частину. не вразило. проект дійсно комерційний. і за ідеалістичністю сцен нагадує "житіє ульянова". хоча, в принципі, гевара і був ідеалістом.
коротше, документальний фільм я б подивився з більшим задоволенням. нехай навіть в 10 серіях, оскільки насиченість життя Че вимагало від режів критичної вибірковості сцен та епізодів. після книжки таке дивитися цікаво тільки перші хвилин 10. коли в кадрі з'явилися всі головні дійові особи і ти подумки відмітив вдалість підбору акторів та гриму більше нічого від фільму не чекаєш.
Сильно разочаровался в фильме... Содерберг чего-то не туда пошел, куда следовало, отчего смотрелось все просто нереально скучно и глупо.
душевна рецензія. але фільм - гівно.
До речі, у Львові цей фільм показують в кіноклубі Олега Яськіва (в музеї ідей на Валовій). Нещодавно була показана перша частина, друга ж в анонсах. Хороший клуб, підтримуйте його своїми візитами.
[Сорі за рекламу, це все во ім'я доступності мистецва народові. Я в клубі виключно гладач.]
Класна реценція.
Молодість це фестиваль виключно дебютних фільмів (окрім ретроспектив), а дебюти зазвичай відбуваються в молодому віці)))
Хоча фестиваль дійсно важко назвати молодіжним, зважаючи на кількість офіціозу і кон'юнктури, а також самозванних світських вельмож на розфуфирених церемоніях відкриття і закриття..
А щодо Київського фестивалю, то тут очевидні цілі, які переслідує всюдисущий Ступка, і ця ініціатива явно не через біль в серці через відсутність кінофестивальної тусовки.
Наявність Зануссі вже відштовхує – цей пан як затичка в кожній дірці, мало не щотижня чи десь лекції читає, чи засідає в журі, чи проводить майстеркласи. Він звичайно хороший режисер і тільки зовсім трохи старий маразматик але хочеться нових імен і свіжих ідей, а то зайшовши на сайт будь-якого пересічного фестивалю можна знайти інформацію типу "і в нас був Зануссі" )))